Konseptin kehittäminen

Miten saada lisää myyntiä ja asiakkuuksia?  Usein verkkokauppaa pyörittävissä yrityksissä painitaan yleisien haasteiden kanssa. Järjestelmiin on investoitu ja tavoitteet verkkokaupan osalta on asetettu korkealle mutta tavoitteisiin ei ole päästy.

 

Monikanavaisen liiketoiminnan ja verkkokaupan konseptin kehittäminen apuna tavoitteiden saavuttamiseen

Konseptin kehitys projektissa suunnitellaan ja kehitetään yhdessä asiakkaan organisaation kanssa yrityksen verkko- tai monikanavaisen liiketoiminnan konseptia siten että konsepti palvelee parhaan näkemyksen mukaan asiakaskuntaa yrityksen omien arvojen sekä vahvuuksien mukaisesti, unohtamatta digitalisaation ja kuluttajakäyttäytymisen muutoksia sekä kaupan alan murrosta.

Toimintamalli:

  • Workshopit
  • Dokumentointi
  • Läpikäynti
  • Lopullinen konseptisuunnitelma

Sisältö:

  • Omistajien/johdon tahtotilanteen ja yrityksen vision läpikäynti
  • Asiakkaan  olemassa olevien suunnitelmien ja toteutusmallien läpikäynti
  • Konseptin suunnittely yhdessä ja konseptin dokumentointi
  • Lopullisen konseptin yhteinen läpikäynti ja konseptin kehittämisen jatkoitoimenpiteet

Tavoitteet:

  • Rakentaa yhdessä asiakkaalle kattava mutta portaittain kehittyvä  verkko- tai monikanavaisen liiketoiminnan konsepti jossa on otettu huomioon yrityksen palvelulupaus sekä digitalisaation tuomat tarpeet liiketoiminnassa

Lopputuotos:

  • Valmis konsepti jolla mahdollistetaan asiakkaan menestys verkko-ja monikanavaisessa liiketoiminnassa lähitulevaisuudessa sekä seuraavan kolmen-viiden vuoden aikana ja sen jälkeen

Haluatko kuulla lisää?

Kerro meille liiketoiminnastasi, tavoitteista ja haasteista
niin katsotaan miten voimme auttaa.
OTA YHTEYTTÄ
cross