Monikanavainen liiketoimnta on paljon muutakin kuin teknologiaa ja digimarkkinointia. Autamme verkko- ja monikanavaisen liiketoiminnan hankkeissa seuraavilla osa-alueilla
Strategiasuunnittelu
Konseptin kehittäminen
Monikanavaisuuden kehittäminen
Valikoiman kehittäminen
Markkina- ja kilpailijakartoitukset
Markkinointistrategia ja kanavavalinnat
Prosessit ja automaatiot
Asiakas- ja asiointikokemuksen kehittäminen
Uudet myyntikanavat ja kansainvälistyminen
Nykyjärjestelmien ja ekosysteemin kartoitus
Järjestelmä- ja toimittajavalinnat
Projektinjohto ja projektinohjaus
Kaupan ala on murroksessa, verkkokauppa ja globaalit kauppapaikat muokkaavat tulevaisuuden ostokäyttäytymistä enenevissä määrin. Monikanavaisen liiketoiminnan kehityshankkeet yli 20 vuoden kokemuksella!